اگر به رفتن بود...
متن مرتبط با «همشهریهای» در سایت اگر به رفتن بود... نوشته شده است
تسلیت همشهریهای نازنین
...
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
تو را به اندازه ی همه ی روزهایی که ندیدم...
من اگر نویسنده پایتخت ۶ بودم!
افسردگی یا انقطاع؟!
امسال که حاج قاسم نیست، ندیدنتون دردناک تره!
کعبه هم تعطیل شد و خدا معجزهu200cای نکرد...
نام: قاسم ، جسم: قاسم !
یعنی میشه؟؟
بهتر از پدر و مادرم...
چقدر سخت است حال عاشقی که نمی داند...
عزیزم کن...